5 Şubat 2009 Perşembe

kitap seçkisi...


bu sefer de okuduğum kitaplardan beni sarsan,kendine hayran bırakan ya da herhangi bir şekilde çok çok etkileyen kitapların bir listesini yapayım dedim.kitaplar hayatımın vazgeçilmez bir parçası.onlarsız hayat düşünemiyorum.bazen iki hatta üç kitabı aynı zaman dilimi içinde beraber okumaya çalıştığım oluyor.şimdi yaptığım gibi:) her neyse aklıma geldikçe ekleyecek şekilde listeme başlasam iyi olacak.elbet birgün ilgisini çekip okuyan olur umarım...

1-Devlet Ana-Kemal Tahir(kesinlikle bir başyapıt,üstelik de oldukça akıcı)
2-1984-George Orwell(çarpıcı, bir başyapıt)
3-İhtiyar Balıkçı-Ernest Hemingway(herkesin okuması gereken bir eser)
4-Uçurtma Avcısı-Khaled Hosseini
5-Bin Muhteşem Güneş-Khaled Hosseini(yazarın ilk eserleri olmasına karşın çok başarılılar.birtakım eleştirilerim olsa da okunmaya değerler.uçurtma avcısı ağlatırken,bin muhteşem güneş canınızı acıtacak)
6-İnsan Ne İle Yaşar-Tolstoy(okuyun,okutturun)
7-Karamazov Kardeşler-Dostoyevski(çok zor bir kitaptı benim için ama etkisi uzun sürdü,tavsiyemdir)
8-Puslu Kıtalar Atlası
9-Amat-İhsan Oktay Anar(neydi o kitaplar öyle ya,bir çırpıda okuduğum ve de bayyıldığım)
10-Da Vinci Şifresi-Dan Brown(o bir fenomen)
11-Bir Çift Yürek-Marlo Morgan(adı gibi güzel bir kitap)
12-Yılkı Atı-Abbas Sayar(öyle güzel,öyle tatlı ki...)
13-Martı-Richard Bach(birgün bir kitap okudum ve...
14-Kumral Ada,Mavi Tuna-Buket Uzuner(ikinci kez okumayı düşündüğüm...)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

voltaıre'ın candıd ya da ıyımserlık kıtabını çok begenmıştım benonu da lıstende gormek ıstedım (bı senın lısten tabı ama :),
mıne söğüt'un kırmızı zaman dıye bı kıtabını da zevkle okumustum,
yazarını hatırlayamıcam ama (aslında yazarlarını çünkü kalabalık bı kadrosu vardı) imge yayınlarının kulturel antropolojı dıye bı kıtabı var bakmuhtesem bence aslında bunlar bıraz akademık kıtaplar ama ısaac asımovun bılım ve buluslar tarıhı kıtabı da ılklerım arasındadır. afa yayınlarını kadın serısı vardı bır de onlar da tekrar okumak ıstedıgım kıtaplardandır.su an aklıma gelenler bunlar benım belkı bıseyler çagrıstırır okudugun dıger kıtaplardan. ben arada burda olacagım.

Unknown dedi ki...

listeme ekliyorum kitap tavsiyelerini.teşekkr.herzaman beklerim...